מה זה ביטוח מבנה

מה זה ביטוח מבנה? 

אין הרבה דברים מרגשים בחיים כמו לקנות נכס, וזה נכון בין אם מדובר על דירה קטנה שאתם קונים להשקעה ובין אם מדובר על מפעל מתכת ענק שאתם עומדים להקים. ההתרגשות באה לידי ביטוי הרבה פעמים גם בחששות וחרדות, כי כולנו יודעים שלמרות היציבות, ברגע אחד הכול עלול להיהרס. זה לא משנה אם מדובר על בניין חדש או ישן, כי בכל מקרה, עלולים לקרות בו אסונות שונים. זו יכולה להיות שריפה שפתאום פורצת והורסת את המבנה כולו, זו עלולה להיות רעידת אדמה והאמת היא, שאפילו הצפה עלולה להרוס כל חלקה טובה במבנה.

מה עושים במצב כזה? אתם באמת יכולים לדמיין מצב שבו אתם ממשיכים לשלם משכנתא לאורך שלושים שנה על מבנה שנהרס, רק כי אין לכם ביטוח? לכן, אם תהיתם מה זה ביטוח מבנה ולמה זה חשוב, כאן מחכה התשובה שלכם. ביטוח מבנה זה הדבר היחיד שבאמת יציל אתכם ממשבר כלכלי, כי אומנם המבנה נהרס, אך תקבלו פיצוי כלכלי שיאפשר לכם לקום ולעמוד על הרגליים מחדש.

כמה זה עולה לכם?

אומנם צריך להבין מה זה ביטוח מבנה, אך צריך גם להבין כמה זה עולה. בדרך כלל כאשר קונים נכס, ולא משנה איזה נכס, ההתמודדות הכלכלית אינה פשוטה ולכן לא נרצה ולא נשמח בקלות להיכנס לעוד הוצאות. יחד עם זאת, כבר הבנו את החשיבות של ביטוח מבנה ולא נוכל לוותר עליו, מה שמסביר שכל מה שנותר לנו כעת זה להבין על איזה מחירים מדובר. ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הסכום שבסופו של דבר תשלמו, והם:

  • באיזו חברת ביטוח אתם רוצים לעשות את ביטוח המבנה שלכם?
  • האם אתם רוצים להכניס לביטוח גם את ביטוח המבנה?
  • עד כמה גדול המבנה שלכם ומה בדיוק השטח שלו?
  • האם מדובר על מבנה חדש או ישן?

כל הגורמים האלה תמיד משפיעים על העלות הסופית ולכן חשוב להתייחס אליהם כאשר מנסים להבין כמה זה יכול לעלות לכם בחודש.

 

האם באמת כדאי לעשות גם ביטוח תכולה?

אין על השאלה הזאת תשובה אחת נכונה. עכשיו, כשכולנו מבינים מה זה ביטוח מבנה, אנחנו גם מבינים שהוא מיועד לכל מבנה, בין אם זה למגורים ובין אם זה לעבודה. מה שהרבה פעמים אנשים שוכחים, זה שאם הכוונה היא להשכיר את המבנה ריק מכל חפץ, אין סיבה להוסיף לו גם ביטוח תכולה. לעומת זאת, אם אתם רוצים לעשות ביטוח מבנה לדירה שאתם מתכננים לגור בה, כמובן שכדאי לנצל את ההזדמנות וגם להוסיף ביטוח לכך התכולה שתכניסו פנימה. אם תבדקו את הדברים אתם תראו שהשווי של החפצים שלכם במצטבר גבוה מאוד, אז למה לא לבטח גם את התכולה ולישון טוב יותר בלילה?

מה זה ביטוח מבנה

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית