למה כדאי לעשות ביטוח בניין משותף?

למה כדאי לעשות ביטוח בניין משותף?

לחיות בבניין משותף, לעומת החיים בבית פרטי, זה משהו שיכול להיות מורכב מאוד אך גם מאוד נוח במובנים מסוימים. בעוד שבבית הפרטי כל האחריות רובצת רק עליכם, הרי שבמקרה של בניין משותף כולם אחראים לשטחים הציבוריים באותה מידה. בשנים האחרונות אנחנו רואים בניינים משותפים מאוד גדולים, גבוהים וכאלה שיש בהם לא מעט דירות, כך שברור מדוע דרושה כאן גם התנהלות משותפת, מאורגנת ונכונה. יתרה מכך, בשנים האחרונות אפשר לראות גם לא מעט שטחים משותפים שכל דיירי הבניין עושים בהם שימוש, כמו לדוגמא: הלובי, החניה, החצר, המחסנים ועוד.

עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה קורה אם חלילה מתרחשת תאונה כלשהי באחד מאותם שטחים ציבוריים? מי באמת אחראי על כך? ואת מי יתבעו אם משהו יקרה? חשוב להבין שהדרך היחידה לדעת שיש לכם, דיירי הבניין, איך לממן כל תביעה שעלולה להגיע, היא על ידי ביטוח בניין משותף. לא כדאי לוותר על הביטוח הזה שכן אם חלילה יקרה משהו, יתבעו את הבניין ולא יהיה לכם ביטוח, זה יעלה לכם הרבה יותר מידי.

איזו חברת ביטוח תתאים לכם?

רוצים לעשות ביטוח בניין משותף ולא לגמרי ברור לכם אל מי כדאי לכם לפנות? רוצים להבטיח שברגע האמת חברת הביטוח שלכם באמת תיתן לכם מענה? אם כך, אתם צודקים ולכן יש טעם לבדוק כל מה שאתם יכולים לפני שאתם בוחרים חברת ביטוח כזו או אחרת. השאלות שכדאי לברר הן, לדוגמא: ממתי קיימת חברת הביטוח? האם זו חברה שכולם מכירים? האם זו חברה שיש לגביה כמה שיותר חוות דעת חיוביות? אומנם זה נכון שתמיד כאשר אנחנו עושים ביטוחים הרעיון הוא לא להפעיל אותם ולא להשתמש בהם, אך אין ספק שעדיף לשלם על ביטוח ולא להשתמש בו מאשר לגלות שאין לכם ביטוח.

במקרה של ביטוח בניין משותף חשוב גם להיות מודעים לכך שיש פוליסות ביטוח שונות ומגוונות. זה אומר שעליכם לבדוק לא רק איזו חברת ביטוח תוכל להתאים לכם, אלא כדאי יהיה גם לברר על מה בדיוק אתם משלמים. האם תמיד חברת הביטוח תיתן לכם כיסוי? או שאולי יש מקרים שבהם היא לא תהיה מוכנה לכסות את הנזק? כמו כן, האם מדובר על כיסוי בגובה מסוים או שכל מקרה ייבדק לגופו? אחרי ששילמתם כל כך הרבה כסף על הדירה שרכשתם, ברור שלא כדאי יהיה להתפשר על הביטוח ורצוי מאוד לעשות את הביטוח הכי מקיף ורציני לבניין שבו אתם חיים.

ביטוחים במחירים נוחים

עד היום יצא לכם לשלם באופן פרטי כספים רבים עבור ביטוחים כאלה ואחרים? אתם תוהים איך תוכלו להוזיל את העניין ואיך תוכלו לבחור חברת ביטוח שתתאים לכם גם מבחינת המחיר? אם כך, כדאי יהיה לברר את הנושא הזה מראש. לפני הכול, אתם יכולים לפנות אל כמה חברות ביטוח שונות ולראות איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש ושנית, תוכלו כמובן לבדוק גם מבצעים, הנחות וכדומה.

בעידן שבו אנחנו חיים כבר אין סיבה לבחור באופן שרירותי בחברת ביטוח כזו או אחרת, וזה נכון גם כאשר מדברים על ביטוחים שמיועדים לבניינים משותפים. זה אומר שאם תשקיעו מעט זמן ומחשבה בעניין תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר, להתמקח ולהשיג עבור הבניין שלכם את העסקה הכי משתלמת שיש. אל תדחו את העניין כי תאונות עלולות לקרות בכל רגע ולא כדאי למצוא את עצמכם במצב שבו אין לכם ביטוח ואין מי שיממן את הנזק.

 

למה כדאי לעשות ביטוח בניין משותף?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית