כל מה שצריך לדעת לגבי ביטוח משכנתא

כל מה שצריך לדעת לגבי ביטוח משכנתא

אתם קונים דירה? עשיתם את כל החישובים וגיליתם שבלי משכנתא זה לא ילך? אם כך, אתם יכולים להתנחם בעובדה שאתם שייכים לרוב האנשים בישראל. רוב האנשים, למרות שהם עובדים קשה וגם מגייסים עזרה מההורים, בסופו של דבר פונים לבנק כדי לקחת משכנתא. חשבתם שבכך מסתיימים העניינים? התשובה היא כמובן לא, כי אתם צריכים לעשות גם ביטוח למשכנתא הזאת.

עכשיו בוודאי אתם רוצים לדעת, לפני הכול, כמה עולה ביטוח משכנתא, אך לא כדאי לעצור לרגע כדי להבין במה דברים אמורים? אנשים לא תמיד מבינים מה כולל ביטוח המשכנתא ומה המשמעות שלו, ולכן חשוב שתדעו שהביטוח הזה מחולק לשניים. מצד אחד הוא כולל בתוכו את מרכיב החיים ומצד שני, הוא כולל את מרכיב הדירה. הבנק רוצה לדעת שאם הלווה ילך לעולמו לפני שהוא החזיר את כל החוב, חברת הביטוח תשלם לו. בנוסף, הבנק גם רוצה לדעת שאם הדירה תיהרס, הוא עדיין יקבל עליה את הכסף שהלווה חייב לו. הלווה מצידו לא רוצה לשלם משכנתא על נכס שנהרס בגלל סיבה כזו או אחרת ולכן גם מבחינת הלווה יש משמעות לביטוח הזה.

אז מה בעצם ישפיע על המחיר?

אם נחזור עכשיו לשאלה כמה עולה ביטוח משכנתא אנחנו נראה שיש כמה גורמים שישפיעו על המחיר, ממש כפי שקורה כאשר מבררים כמה עולה ביטוח מבנה משותף. בפועל אנחנו רואים שעל השאלה כמה עולה ביטוח משכנתא ישפיע ערך הדירה, גובה המשכנתא ונתונים מהסוג הזה. בנוסף לכל אלה, אי אפשר להתעלם גם מהעובדה שיש הבדל בין המחירים שגובות חברות הביטוח השונות.

לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שלא תשלמו סכום הרבה יותר מידי גבוה לעומת הממוצע, אתם צריכים להשקיע כמה רגעים בהשוואת מחירים. החדשות הטובות הן שהיום אפשר לעשות השוואת מחירים בלי לצאת מהבית או מהמשרד, כי אונליין תמצאו את כל הנתונים שאתם צריכים.

כל מה שצריך לדעת לגבי ביטוח משכנתא

מעבר למחיר, בחרו חברת ביטוח טובה

זה ברור שתרצו לשלם כמה שפחות על הביטוח שאתם עושים למשכנתא, ממש כפי שהייתם רוצים לשלם פחות על ביטוח בית משותף. עם זאת, הגיע הזמן להבין שהנקודה היא לא רק כמה עולה ביטוח משכנתא, אלא גם מה נותנת לכם חברת הביטוח שלכם. האם זו חברת ביטוח שלא תיתן לכם מענה ברגע האמת? תתחמק מכם או תכניס אתכם למסע אינסופי של תביעות ודיונים בבתי משפט? או שאולי מדובר על חברה אמינה שכאשר יש צורך בכך פשוט מכסה את הנזק של הלקוח? קשה לדעת זאת מראש ולכן יש משמעות אדירה לשאלה מה אומרים על החברה הלקוחות האחרים שלה. תוכלו לברר זאת אונליין בקלות כי יש היום חוות דעת אודות כל חברת ביטוח רצינית שפועלת בתחום הזה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית