החשיבות של ביטוח בניין משותף בכל מקום בארץ

בישראל ההגדרה של בניין משותף היא כל בניין שיש בו מספר קומות. זה אומר שגם בניין שיש בו שלוש קומות בלבד נחשב לבניין משותף וגם בניין שיש בו עשר קומות וכל הדירות בו מפוארת – נחשב לבניין משותף. חלק ממה שמאפיין את הבניינים הללו, זו העובדה שיש להם חללים משותפים, כמו למשל: חדרי המדרגות, המעליות, הלובי ועוד. למשל, אם מדובר על בניין חדש, גדול וכזה שיש בו הרבה מאוד קומות, אנחנו רואים לא פעם שיש במקום גם בריכת שחייה או חדר כושר. כל החללים וכל האזורים המשותפים נמצאים שם לרווחת הדיירים, והם למעשה אלה שצריכים להיכלל באותו ביטוח בניין משותף שניתן וכדאי יהיה לעשות. לדוגמה, אם קורה משהו למעלית או שאולי הבריכה של הבניין סובלת מנזק נוראי בגלל שיטפון או רעידת אדמה, רק ביטוח בניין משותף יוכל להיות מה שיעזור. לכן, אם אתם גרים בבניין משותף שיש בו עוד שכנים, בהחלט כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של ביטוח כזה, כי אתם לא באמת רוצים לגלות מה יקרה אם לא יהיה לכם ביטוח בעת צרה.

שימו לב על מה בדיוק אתם חותמים

בדרך כלל כאשר מדברים על ביטוח בניין משותף מדברים על ביטוח שוועד הבית יחתום עליו בשם כל הדיירים. יחד עם זאת, בין אם אתם חברי ועד הבית ובין אם לא, בהחלט יש מקום לבקש ולראות את הביטוח, כי כך תוכלו להיות רגועים יותר ולדעת שאתם חותמים על ביטוח כמה שיותר מקיף. האם ידעתם, למשל, שכאשר מדברים על ביטוח בניין משותף מדברים גם על ביטוח צד ג'? זה אומר שאם מישהו יעבור תאונה אישית כלשהי באחד מהחללים או מהשטחים המשותפים של הבניין, הרי שמי שישלם לו את הפיצוי זו כמובן חברת הביטוח. לכן יש חשיבות אדירה לבחירת הפוליסה שתתאים לבניין המשותף שבו אתם גרים ובהחלט כדאי שתבדקו את העניין הזה לעומק.

חברת ביטוח שנותנת מענה מקיף, מהיר ומאוד יעיל

לבסוף, עוד נתון שחשוב לקחת בחשבון אם אתם רוצים להתקדם עם האפשרות של ביטוח בניין משותף, זה לראות אצל מי תעשו את הביטוח. יש חברות שנותנות מענה יותר מהר והרבה יותר יעיל לעומת חברות אחרות, אך יש גם חברות שבסופו של דבר, ברגע האמת, מתנערות מכל אחריות כלפי המבוטחים. כן חשוב לברר במעמד של חתימה על ביטוח בניין משותף לא רק כמה כל דייר ישלם, אלא גם מה מציעה בדיוק חברת הביטוח. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה ושאם משהו, חלילה, יקרה, תוכלו לקבל מענה מקיף ורציני. ביטוח בניין משותף זה משהו שכדאי לעשות עוד היום כי אתם לא יודעים מה יקרה מחר בבוקר, אז למה אתם עדיין מחכים?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית