האם שווה להוזיל עלויות ביטוח בניין משותף

רובנו בישראל גרים בבניינים משותפים, והסיבה לכך ברורה, הקרקע כאן יקרה והצפיפות גדולה, כך שבניינים משותפים הם פתרון נוח וריאלי. חשוב להבין שממש כפי שעלולות להיות תקלות ותאונות בבתים פרטיים, כך קורה גם לגבי בניינים משותפים ולכן ברור מדוע, על ביטוח בניין משותף, אי אפשר לוותר. הביטוח הזה יגן עליכם בכל מצב שבו תהיה הצפה, משהו יקרה לבניין או שאחד מהאנשים שעוברים בו יעבור תאונה כלשהי. לכן ברור מדוע לא רק שאי אפשר לוותר על ביטוח בניין משותף, אלא רצוי גם לעשות אותו כמה שיותר מהר. מה שכן, נשאלת השאלה הטבעית: האם שווה להוזיל את העלויות של הביטוח הזה? והתשובה לכך מורכבת. אם, למשל, המחיר המוזל יותר יוביל לכך שלא תקבלו עזרה מקצועית מחברת הביטוח שלכם ברגע האמת, לא בטוח שזו בחירה נכונה.

מה באמת מכסה ביטוח כזה?

עוד נתון שיעזור לכם להבין האם אתם עומדים לבחור את הביטוח הנכון, זו השאלה מה הוא באמת מכסה. ממש כפי שאתם יכולים לבחור להוסיף או להוריד סעיפים לכל ביטוח אחר, כך קורה גם לגבי ביטוח בניין משותף. לכן חשוב מאוד לבדוק על איזו פוליסה אתם חותמים כדי להבין באיזה מצבים חברת הביטוח תסייע. למשל, אם אדם שאינו גר בבניין נכנס פנימה, עובר תאונה ושובר את הרגל – מי באמת ישלם במצב כזה? מה קורה אם מתפוצץ הצינור הראשי של הבניין? האם אתם צריכים לשאת בתיקון של הצינור עצמו ובכל הנזקים שההצפה גרמה להם? כל הפרטים האלה, ועוד רבים אחרים, צריכים להיבדק לעומק כדי שתוכלו להבטיח שאתם בוחרים ביטוח בניין משותף שבאמת יהיה מספיק רציני ומקיף.

כיצד לבחור חברת ביטוח טובה?

ישראל מלאה בחברות ביטוח, וחלק מהן יכולות להציע לכם ביטוח בניין משותף. יחד עם זאת, כמובן שלא כל חברת ביטוח שאליה תפנו תוכל לתת לכם את הטוב ביותר. לכן משמעות הדברים היא שאתם צריכים לברר במי אתם בוחרים, כי איזו סיבה יש לכם להתפשר? ישנם נתונים רבים שכדאי לקחת בחשבון בבואכם לבחור חברה שאצלה תרצו לעשות ביטוח בניין משותף. למשל: מה הניסיון של החברה? ואיזה סוגי ביטוחים היא מציעה? כמה באמת כל שכן יצטרך לשלם על הביטוח? ומה אומרות חוות הדעת לגבי חברת הביטוח? לצערנו הרב, יש לא מעט חברות ביטוח שבסופו של דבר, ברגע האמת, עושות הכול כדי להתנער מהלקוח. הן לא מסייעות ומעבירות את האחריות ללקוח עצמו. עם זאת, יש גם חברות ביטוח שפועלות בצורה אחרת וכן נותנות את הטוב ביותר תמורת המחיר. לכן, בבואכם לבחור את הביטוח שאתם עושים, ואת חברת הביטוח עצמה, רצוי שתקראו כמה שיותר המלצות כי כך תוכלו להימנע מטעויות מיותרות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית