ביטוח תכולת דירה

כולנו נדרשים לעשות לא מעט ביטוחים לדירות שלנו, בין אם זה כדי שהבנק יסכים לתת לנו משכנתא ובין אם זה פשוט כדי שנוכל לישון בשקט. לכן, אחרי שעשיתם לא מעט ביטוחים כמו ביטוח מבנה, הגיע הזמן לעשות גם ביטוח תכולת דירה.
העניין הוא שאפילו אם לא השקעתם הון עתק בטלוויזיה שלכם או במכשירים האחרים, בסופו של דבר, אם תעשו את החשבון, אתם תראו שהציוד שיש לכם בבית עלה הרבה. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו קרה נזק כלשהו ואין אפילו מי שייתן לכם פיצוי, כדאי שתעשו ביטוח כזה עוד היום. אנחנו רואים שבדרך כלל, כאשר מדברים על ביטוח תכולת דירה, מדברים על ביטוח שכולל מצבים שונים כמו:

  • שוד או פריצה
  • גניבת תכשיטים
  • גניבת חפצים יקרי ערך אחרים
  • שריפה שמכלה את כל הבית
  • שיטפון או הצפה ועוד

אומנם איש לא היה רוצה לדמיין את עצמו במצב כזה, אך כבר היו דברים מעולם ולכן הדרך הכי טובה שיש להתגונן מפני תרחיש כזה, היא פשוט לעשות ביטוח.

איך יודעים כמה תעלה הפוליסה?

ברוב המקרים, עוד לפני שהלקוח רוכש פוליסה של ביטוח תכולת דירה, שולחת חברת הביטוח נציג מטעמה למקום.
תפקידו הוא לאמוד את סך שווי החפצים שיש לאותו לקוח בבית, ולכן ברור מדוע לקוח אחד ישלם X ואילו לקוח אחר שיש לו חפצים הרבה יותר יקרים בבית ישלם פי כמה. ברוב המקרים אנחנו רואים שיש לא מעט חפצים שנכנסים לרשימה שבסופו של דבר תועבר אל חברת הביטוח, כמו לדוגמה: תנור, סלון, מזנון, תכולת חדר השינה, מקרר וכדומה. אל הרשימה זאת מצרפים גם מצלמות, מחשבים, תכשיטים ואת כל הציוד האלקטרוני הקיים, כך שלא מדובר על רשימה שאפשר להכין תוך חמש דקות בלבד.
חברת הביטוח מקבלת את כל המידע ובהתאם לכך היא נותנת הצעה לעלות של פוליסת הביטוח.

ביטוח תכולת דירה

האם אפשר להוסיף סעיפים מיוחדים לפוליסה?

התשובה היא בהחלט כן, שכן לפוליסה של ביטוח תכולת דירה ניתן להוסיף גם ביטוח של אחריות כלפי צד שלישי, אחריות כלפי מעבידים ועוד. עם זאת, ולמרות כל ההרחבות שניתן לעשות לביטוחים מהסוג הזה, חשוב גם להיות מודעים לדברים שלא ינכסו לפוליסת הביטוח.
כך למשל, אם יהיו לכם כרטיסי טיסה בבית ומישהו יפרוץ ויגנוב אותם, עליהם לא תקבלו פיצוי בנוסף, בעלי חיים, ניירות ערך או איגרות חוב אלה עוד דברים שלא יהיו מכוסים בפוליסה וחשוב לדעת זאת מראש.

לסיכום, רצוי לבחור כמה שיותר מהר את חברת הביטוח הכי טובה שיש לביטוח מהסוג הזה, כי עם כל יום שעובר אתם מסתכנים לחינם. יש היום לא מעט חברות ביטוח שמציעות ביטוחי תכולה מסוגים שונים לדירות ולבתים פרטיים, אז למה אתם עדיין מחכים?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית