ביטוח רעידת אדמה בית משותף

ביטוח רעידת אדמה בית משותף

בחיי היומיום אף אחד מאתנו לא באמת עוצר לחשוב על רעידות אדמה או על נזקים אחרים שעלולים לקרות לבניינים שבהם אנחנו גרים, אך האמת היא, שזה חלק מהחיים. ישראל נמצאת במקום גיאוגרפי בעייתי מהבחינה הזאת ולכן זה לא מפתיע שכל הפרויקטים השונים, כמו תמ"א 38, לחיזוק מבנים, תופסים כאן תאוצה בשנים האחרונות.

אתם תוהים איך כל זה קשור אליכם ואל הבניין המשותף שבו נמצאת הדירה שלכם? פשוט מאוד: זה עלול לקרות גם לכם. בלי שום הכנה מוקדמת אתם עלולים לקום בוקר אחד, לגלות שהייתה רעידת אדמה וכל הבניין שבו הייתה לכם דירה להשקעה פשוט נהרס. אומנם אתם לא יכולים למנוע את רעידת האדמה, אך אם יהיה לכם ביטוח רעידת אדמה בית משותף, לפחות תוכלו לדעת שיש לכם כיצד להשתקם.

מה באמת כוללים ביטוחים כאלה?

אנחנו יכולים להבין אתכם אם אחד מהדברים שהכי מעניין אתכם לדעת זה כמה עולה ביטוח רעידת אדמה בית משותף, אך עוד לפני כן, חשוב שתדעו מה כולל הביטוח. יש סוגים שונים של ביטוחים בתחום הזה שתוכלו לעשות, כך שהשאלה מה כולל הביטוח תלויה בבחירת הביטוח שתעשו. מה שכן, אנחנו רואים שגם במקרה של בחירה בביטוח הכי בסיסי שיש, תוכלו לקבל פיצוי, כיסוי ותהיה לכם למעשה אפשרות לבנות את הבניין מחדש.

בנוסף, כמובן שניתן לעשות גם הרחבות לביטוחים הללו, שיכולות לכלול למשל את תכולת הדירות עצמן או מקרים אחרים. ככל שהביטוחים שתעשו לבניין המשותף שלכם יהיו נרחבים יותר, כך תוכלו לישון יותר בשקט ולדעת שבכל מקרה תקבלו פיצוי עבור הנזקים השונים שנגרמו כתוצאה מרעידת האדמה הלא צפויה.

החשיבות של בחירת חברת ביטוח כמה שיותר טובה ומובילה

ישראל מלאה בחברות ביטוח שונות מהצפון ועד הדרום. לכן ניתן להבין מדוע אתם מתלבטים ותוהים איך לבחור את חברת הביטוח הכי טובה שיש. אם חשבתם לרגע שאין לכך משמעות ושהדבר היחיד שחשוב זה לברר כמה תשלמו עבור ביטוח רעידת אדמה בית משותף, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. העניין שאסור לשכוח הוא שלרוב חברות הביטוח מגיעות עם סוללה גדולה של עורכי דין שמטרתם היא להגן על חברת הביטוח.

ביטוח רעידת אדמה

הבעיה היא שבחלק מהמקרים, אותם עורכי דין עושים הכול כדי שחברת הביטוח למעשה לא תצטרך לשלם ללקוח, וזה לא מצב אידיאלי עבורכם, הלקוחות. לכן, מעבר לכך שצריך לברר כמה עולה ביטוח רעידת אדמה בית משותף, חשוב מאוד גם לבדוק לאן אתם פונים ואיפה אתם רוצים להיות מבוטחים. בסופו של דבר, עדיף אפילו לשלם מחירים קצת יותר גבוהים אם זה יבטיח לכם שברגע האמת תקבלו מענה רציני וכמה שיותר מקיף. בנוסף, רצוי מאוד לקרוא את כל הסעיפים של פוליסת הביטוח וכך תוכלו לדעת בוודאות שאתם בוחרים ביטוח שיתאים לכם.

 

לכתבות נוספות:

ביטוח נזקי צנרת

ביטוח תכולת דירה

למה ביטוח צד ג לדירה זה עניין חשוב כל כך?

 

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית