ביטוח צנרת משותפת – השקעה שלא תצערו עליה

אחד מהימים הכי פחות נעימים שהיו לי בבניין שבו אני גר כבר שנים, היה היום שבו חזרתי הביתה מהעבודה וגיליתי שכל השכנים עומדים ברחבת הכניסה לבניין. לא הבנתי בהתחלה במה מדובר ותהיתי האם יש אסיפת דיירים שלא ידעתי עליה, אבל כשהתקרבתי הבנתי שלא זה המצב. את הריח הנוראי אפשר היה להריח כבר מרחוק, כי ביוב שעולה על גדותיו לא משאיר הרבה מקום לספק. הבעיה הייתה שלא מדובר היה רק על תקלה חמורה בביוב, אלא גם הצינור הראשי של הצנרת התפוצץ ממש באותו הזמן. המים זרמו מכל עבר והשכנים, שדאגו לתכולת הדירות שלהם, היו היסטריים לחלוטין.

חברת ביטוח שמצילה את המצב

השכנים שעמדו בחוץ התחילו כבר לנסות להעריך את הנזק, לנסות להתקרב לשרברבים שונים מהעיר ולהבין כמה זה יעלה לכל אחד מאתנו. עם זאת, ברגע שבו ועד הבית נכנס לתמונה, נרגעתי לגמרי והבנתי שאין לי סיבה לדאוג. הוא הודיע לנו בצורה חגיגית, וכמעט מחויכת, שאנחנו לא באמת צריכים לדאוג מבחינת העלות של תיקון הנזק, כי יש לנו ביטוח צנרת משותפת.

ביטוח צנרת משותפת – השקעה שלא תצערו עליה

לא היה לי הרבה מושג במה דברים אמורים והאמת היא, שגם לא ממש שמתי לב שאני משלם על הביטוח הזה בכל חודש כבר לא מעט שנים. מה שכן, מאוד שמחתי לגלות כבר ביום למחרת שנציגי חברת הביטוח הגיעו למקום, העריכו את הנזק והעבירו כיסוי לוועד הבית עבור תיקון הנזקים. אין ויכוח על כך שמדובר על סיטואציה לא נעימה שעדיף לא לחוות, אך מצד שני, אלה תקלות שעלולות לקרות לכל אחד מאתנו בחייו. לכן טוב לדעת שלפחות מבחינה כלכלית לא צריך לחשוש כי ביטוח צנרת משותפת מכסה את הנזק במצבים כאלה.

ביטוח במחיר נוח לכל השכנים

אחרי שכל השכנים גילו שיש לנו ביטוח ושיש לנו איך לממן את התיקון ואת הנזק שנגרם, התחלנו לדבר בינינו על הביטוחים השונים שיש לבניין. ועד הבית כינס ישיבה ובה נתן לנו את כל הנתונים אודות הביטוחים הרבים שעשינו לפני שנים, והאמת היא, שזו הייתה הפעם הראשונה שבאמת הערכתי את עבודתו. היה לי ברור שאנחנו משלמים על הביטוחים האלה, אך באותה אסיפת דיירים גיליתם גם שהמחירים סבירים לחלוטין. ביטוח צנרת משותפת זה מסוג אותם הדברים שעדיף לא להשתמש בהם אך חשוב מאוד לעשות אותם, כי למצוא את עצמכם בלי ביטוח כזה זה עלול להיות אסון.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית