ממלאים את תפקיד ועד הבית? אל תוותרו על ביטוח ועד

ביטוח ועד בית – בישראל בכל בניין משותף צריך להיות ועד. יש לא מעט תפקידים ומשימות שאיתן הוועד צריך להתמודד מתוקף תפקידו. למשל, על הוועד לשלם את החשבונות השוטפים של הבניין, והוא גם צריך לייצר את דיירי הבניין במצבים משפטיים שונים. מעבר לכל אלה, הוועד הוא זה שאחראי לתחזוקה השוטפת של המבנה, בין אם זה כולל את הניקיון, את המעליות או כל דבר אחר. אומנם זה לא אומר שחברי הוועד יצטרכו לעשות את הפעולות האלה בכוחות עצמם, אך הם יהיו אחראים להעביר את המשימה לבעלי המקצוע המתאימים. כל האחריות הזאת רובצת על חברי הוועד, אך למרות שהם עושים את תפקידם כמעט תמיד בהתנדבות, הם עלולים להיות חשופים לתביעות. כל שכן יכול להחליט שהוא תובע את ועד הבית בגלל סיבות כאלה ואחרות, מה שמעורר את השאלה: מה עושים? חשוב לדעת: ביטוח ועד בית זה הפתרון הנכון.

 

מה מבטיחה פוליסת הביטוח?

 

ראשית, כפי שקורה לגבי ביטוחים אחרים, גם כאשר מדברים על ביטוח ועד בית אנחנו רואים שיש אפשרויות שונות ומגוונות של פוליסות ביטוח. שנית, ברור המקרים אנחנו רואים שהביטוח יממן עבור חברי ועד הבית את ההוצאות המשפטיות ואת הפיצוי הכלכלי שיהיה צריך לשלם לתובע במידה והוא יזכה. ביטוח ועד בית הינו משמעותי ביותר לא רק במקרים שבהם השכנים תובעים אתכם. למעשה, כאשר אדם לוקח חלק בוועד הבית, אנחנו רואים שהוא חשוף גם לתביעות של אנשים אחרים שעוברים בבניין. האם ידעתם, למשל, שכל שליח שייכנס למבנה וישבור את היד בגלל תקלה במבנה, יוכל לתבוע את הוועד? האחריות היא הרי של חברי הוועד, כי הם אלה שאחראים לתחזק את המבנה. אם יתברר שאותו שליח מעד כי הייתה מדרגה שבורה בחדר המדרגות, הוועד הוא הגורם שניתן יהיה לתבוע. מצד שני, חברי הוועד בעצמם הם לא אלה שגרמו לנזק ולכן לא סביר שהם ישלמו בעצמם את הפיצוי. לכן גם במקרים כאלה ביטוח ועד בית זו הדרך המומלצת.

ביטוח ועד בית

 

חברות ביטוח שנותנות מענה ללקוח – האם יש כזה דבר?

 

כולנו רגילים לשמור לא מעט סיפורים לא נעימים אודות חברות ביטוח שונות. חברות ביטוח שגובות הון עתק, חברות שלא נותנות מענה וחברות שעושות את המוות ללקוח כדי לתת לו מה שמגיע לו. מי מאתנו רוצה להיות לקוח של חברה כזאת? אף אחד. יחד עם זאת, איך ניתן יהיה להימנע מפנייה אל חברה שלא תעזור לנו? והאם יש דרך לבחור את חברות הביטוח הטובות יותר? כדאי לדעת שבין אם אתם עושים היום ביטוח ועד בית ובין אם תעשו ביטוחים אחרים, רצוי יהיה לבדוק הכול מראש. חשוב לקרוא חוות דעת, להבין מה כולל השירות וכך לבחור חברת ביטוח טובה.

 

ביטוח ועד בית

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית