ביטוח ועד בית ולישון

ביטוח ועד בית ולישוןחלק חשוב מסדר היום של כל אחד ואחת זה השינה.  שינה טובה היא מפתח לרוגע ושלווה ולבריאות נפשית. וכדי לישון טוב חשוב להיות רגועים. לכולנו יש הרבה עניינים בחיים. ילדים, עבודה, משפחה, שכנים, חברים וכו'. לא תמיד ניתן להתנתק מכל הדאגות, ולכן לעיתים יש לנו נדודי שינה. אבל תמיד אנחנו שואפים להיות כמה שיותר רגועים. אחד הכלים שעוזרים לנו ללכת לישון בראש שקט זה ביטוח.

כי אם יש לנו ביטוח טוב זה אומר שיש לנו תחום או תחומים בהם ניתן להיות רגועים אל מול כל צרה שלא תבוא. למשל אם יש לנו ביטוח בריאות כנדרש, אז אנחנו רגועים בכל הקשור לבעיות רפואיות שבימינו הופכות להיות שכיחות. כך גם הדין בנוגע לועד הבית. אם יש לנו ביטוח ועד בית כנדרש, אז גם את הפינה הזאת אפשר לסגור ולהסיר מהראש.

בית משותף, ביטוח ומה שביניהם

אל מול הבריאות או המשכנתא והרכב, ביטוח ועד בית נשמע קצת שולי ופחות חשוב. אבל למעשה הוא קריטי לא פחות. כי הביטוח של הועד מכסה הרבה אירועים בחללים הכי עמוסים בבניין המשותף. הרי איפה יש הכי הרבה תנועה? בחללים המשותפים כגון חדרי המדרגות, החניון, המעלית והלובי. ומכיוון ששם יש הכי הרבה פעילות, שם גם בסבירות הכי גבוה לאי אלו תקלות. למשל החלקה שי דייר בגלל מעקה שבור, למשל, מעידה בחניון בגלל בור קטן שנפער באספלט, ואפילו המנקה שאולי החליקה בעת העבודה ושברה את הרגל.

ואם לא די בכך, יש את כל התחום של נזק צנרת ורטיבות שמתרחשים כתוצאה מבעיה בצנרת משותפת או מהגג. ולכן, חשוב מאוד לוודא שביטוח ועד הבית שלכם מכסה אתכם כנדרש. שאם לא כן, ברגע האמת אתם עלולים למצוא את עצמכם- כל חברי הועד- חשופים לתביעות שעלולות להגיע למאות אלפי שקלים ואפילו מיליונים. תביעות של נזקי רכוש או גוף הן תביעות מורכבות ויקרות על פי רוב.

חברות ביטוח או סוכנות?

בעידן של ביטוחים ישירים יש נטייה לעשות הכל בקליל. מרימים טלפון , נותנים פרטים, מקבלי הצעה, משלמים ושוכחים. עד ש…  עד שיום אחד צריך להפעיל את הביטוח ואין עם מי לדבר. עונה לכם פקיד שלא ממש חי ומבין אתכם ואז מתברר שבאותיות הקטנות יש כל מיני סעיפים ותתי סעיפים שמשאירים אתכם חסרי אונים.

לכן, בלכ מה שקשור לביטוח בכלל וביטוח ועד בית בפרט, תמיד מומלץ לפנות לסוכנות שמתמיה בתחום. לגורם שרואה אתכם באופן אישי, מתאים לכם את הפוליסה בהתאם לצרכים האמתיים שלכם ולא מעגל פינות. זה נשמע מכירתי, שיווקי ומה לא, אבל זו האמת. כי כשיש פיצוץ בצנרת והשכנים כעוסים ועצבניים ומחפשים אשמים, ועד הבית חייב לתת מענה. ביטוח ועד בית שנעשה בצורה נכונה יעניק את המענה הזה. בביטוח צריך לחשוב על ניהול סיכונים ואחריות.

לראות קדימה מעבר לפינה הקרובה. בין אם תרצו או לא אתם משלמים הרבה כסף על כל מיני ביטוחים. ולכן חשוב לשלם לפעמים עוד טיפה אבל להיות סגורים על מה כל ביטוח מכסה, מה הוא לא מכסה ובעיקר עם מי מדברים בשעת הצורך.

אנחנו חיים בעידן של וסר וודאות הולכת וגוברת וכדי שתוכלו לשמור על שפיות ולהיות רגועים ככל שרק ניתן, חשוב לסגור פינות באמצעות ביטוח. אמנם זה לא 100 אחוז אבל זאת התחלה טובה.

אז למען השקט הנפשי שלכם, פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר הגונה ומשתלמת>>

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית