ביטוח ועד בית בשביל השקט הנפשי שלך

ביתי הוא מבצרי. כך אמרת הקלישאה. אבל האמת שזה נכון. ובמבצר, תמיד יש מערך הגנה אופטימלי. שכן, אם מערך ההגנה נפרץ, הרי שכל הבית נפרץ וחשוף לסכנת הפולשים. כלומר, אם חלילה וחס מוגשת תביעה נגד ועד הבית, ואם אי כיסוי כנדרש בפוליסה, המשמעות יכולה להיות נזק כספי שיפגע בחוסן של ה"מבצר".  אז במבצר יש חומה וחיילים שעומדים על המשמר, ובבית המשותף יש ביטוח ועד בית.

האלמנט הראשון בפוליסה של ביטוח ועד בית שחשוב לוודא שקיים זה צד ג'.  כלומר, כיסוי נגד נזק עקיף שנגרם כתוצאה מהבניין. למשל, אם ילד של אחד הדיירים רץ במגרש החניה של הבניין ונתקל בבור קטן, נופל ושובר את היד. כאן הועד חשוף לתביעת נזקי גוף ורשלנות. אם הילד לעומת את נפל בגלל שהשרוכים שלו היו פתוחים אז אין עילה לתביעה אבל על כל צרה שלא תבוא תמיד טוב שיש ביטוח. או אם חלילה וחס מגיעה אליכם אורח ובחדר המדרגות הוא מחליק כי המנקה בדיוק ניקתה, אז שוב, במידה והוא נפצע אתם כחברי ועד חשופים לתביעה. אז אחרי שהבנו למה חשוב שיהיה ביטוח ועד בית כנדרש, אפשר להתקדם ולדבר על איך מוודאים את זה הלכה למעשה.

ביטוח ועד בית כדרך חיים

שוב פעם נפלנו לקלישאה, אבל לצערנו הניסיון שלנו הוכיח כי מאחורי כל קלישאה עומדת לפחות עובדת אמת אחת. ובמקרה של ביטוח בכלל ועבור ועד בית בפרט, מדובר במקצוע.  לעשות ביטוח זה פשוט. טלפון לחברת הביטוח, אומרים מה רומים, מקבלים הצעה, חותמים, משלמים ויוצאים לדרך. אבל אז מגיע הרגע שהמבצר עומד תחת מתקפה ומתגלה שבמערכת המיגון, היא הביטוח, יש פגמים ופרצות. ובידוק בשביל זה חשוב לוודא ולבדוק היטב איזה מוצר ביטוחי קונים ומה מקבלים בתמורה. ביטוח ועד בית אופטימלי אמור לצפות כמה שיור מקרים ולהעניק להם מראש את הכיסויים הנדרשים. כך שכל מתקפה על המבצר, הוא הבית, מערכת המיגון תגן עלינו.

מעבר למיפוי הצרכים, כלומר להגיד שהביטוח של הועד אמור לכסות צד ג', חללים משותפים, כספי ועד וכו'- חשוב גם לפרט מקרים ותגובות. למשל, אם יש כיסוי לנזקי צנרת, צריך לפרט איזה נזקים, מה גובה ההשתתפות העצמית, איזה אינסטלטור יגיע בעת הצורך ותוך כמה זמן מרגע הקריאה. כמו בכל ביטוח, גם במקרה של ועד הבית חשוב להקפיד על האותיות הקטנות. כל אות קטנה יכולה להתגלות כיקרה מאוד אם לא שמים לב אליה במעמד החתימה.

הקרב על הועד

ביטוח ועד בית ניתן לרכוש בכל חברת ביטוח. השאלה היא מה מקבלים בתמורה. וברגע האמת, אם מי מדברים. אם סוכן מוכר שיודע מי אתם ואיך אתם נראים או פקיד טלפוני שעבורו אתם עוד מספר ברשומות. לא פעם אנחנו נתקלים במי שרכשו ביטוח לועד הבית במחיר שנראה להם סביר וגילו ברגע האמת שהכיסוי שציפו לו הינו חלקי ולא עונה כלל על הצורך. מאידך, יש מי שרכשו ביטוח יקר וגילו לאחר שנים שהם סתם שילמו עבור כל מיני דברים מיותרים. כלומר, כדי להיות רגועים חשוב לעבור אצל מומחים לפני שמשלמים.

אז כמו שאמרנו בפתח הדברים, הבית הוא המבצר ועל המבצר חייבים לשים את השומרים הכי טובים. ביטוח ועד בית לצד ביטוח דירה, תכולה ומבנה הוא חלק מערך ההגנה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם ופנו אלינו לקבלת הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

פנו עכשיו בטלפון או באתר> >

ביטוח ועד בית בשביל השקט הנפשי שלך

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית