ביטוח בניין משותף? חשוב ממה שנדמה לכם!

גרים בבניין משותף, כמו רוב האנשים בישראל? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להגן על הנכס שלכם. מצד אחד זה נכון שהנכס הישיר היחיד שלכם זו הדירה עצמה, אך בסופו של דבר, הדירה נמצאת בבניין המשותף עצמו והיא מהווה חלק ממנו.

לכן נשאלת השאלה: איך נוכל להגן לא רק על הדירה מפני נזקים שונים אלא גם על הבניין עצמו. זה נשמע לכם מוכר? חוששים שמשהו יקרה ולא תוכלו לבנות מחדש את הבניין או לתקן את הנזק? אתם לגמרי צודקים.

הבעיה עם נזקים שעלולים להתרחש לבניין עצמו, זה שהתיקון שלהם יכול לעלות הון עתק, כי מדובר על שטח גדול בדרך כלל. לכן חשוב שתדעו: ביטוח בניין משותף הוא הפתרון, כי למעשה, במסגרת ביטוח כזה תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה חברת הביטוח תוכל לעזור לכם.

מה תכלול הפוליסה שעליה כל השכנים יחתמו?

בדרך כלל כאשר מדברים על ביטוח בניין משותף לא כל השכנים שמחים מהרעיון, כי חלקם רואים בעניין עוד הוצאה כלכלית גדולה. מצד שני, ביטוח כזה מהווה את הפתרון הטוב ביותר שיש כאשר רוצים להגן על הבניין ולכן יש מקום לדבר עם השכנים, לשכנע אותם וגם לראות מה בדיוק כוללת הפוליסה שעליה חותמים. למשל, האם מדובר על פוליסה שכוללת רק סיכוי במצבים קיצוניים כמו רעידת אדמה או שיטפון? העניין הוא שעלולות להתרחש אינספור תאונות בבניין המשותף, כמו למשל שריפה, הצפה, פיצוץ בצנרת וכדומה.

ביטוח בית משותף

מעבר לכך, עלולות גם להתרחש תאונות לאנשים שלא גרים בבניין אך בוחרים להיכנס אליו. למשל: שליח שמביא פיצה או חבר שמגיע לבקר את אחד מהשכנים. מי באמת צריך לשלם פיצוי לאותו אדם שנכנס ובגלל תחזוקה לקויה בבניין מועד, שובר את הרגל ולא יכול ללכת לעבודה כמה שבועות טובים?

חשוב שתבינו: אם לא יהיה לכם ביטוח בניין משותף אתם תמצאו את עצמכם משלמים הון עתק על פיצויים, אפילו אם ברגע התאונה בכלל הייתם בחופשה בחו"ל. לכן יש לכך חשיבות אדירה ולמעשה, רצוי מאוד לברר מה תכלול פוליסת הביטוח שעליה תחתמו.

האם כדאי להשוות מחירים?

התשובה היא בהחלט כן. ראשית, היום השוואת מחירים בין העלויות של ביטוח בניין משותף אצל חברות ביטוח שונות זה משהו שאפשר לעשות בקלות ובמהירות. שנית, בעזרת השוואת מחירים כזאת תוכלו לחסוך יותר כסף ממה שאתם חושבים, אז למה לא? בדקו כל מה שאתם יכולים מראש וכך תבטיחו שאומנם תקבלו ביטוח נרחב ורציני, אך המחיר שלו יהיה סביר ביותר.

אין טעם לשלם הון עתק על הביטוח שאתם עושים לבניין המשותף שלכם אך מצד שני, גם לא כדאי לדחות את ההתעסקות בנושא ולגלות שברגע האמת לא יהיה לכם לאן לפנות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית