למה לא לוותר על ביטוח בית משותף?

למה לא לוותר על ביטוח בית משותף?

כאשר חיים בבית משותף יש לא מעט שטחים שלמעשה שייכים לכל בעלי הדירות בבניין. השטחים הללו יכולים לכלול את הלובי, את המעליות, את המחסנים ולמעשה על מקום אחר בבניין שבו כולם משתמשים ועוברים. בכל אותם שטחים עלולים להתרחש אינספור תאונות ותקלות, רק שהבעיה היא שכאשר קורה משהו, אנחנו, בעלי הדירות, אחראים לכך. אם לדוגמא יש מדרגה שבורה בחדר המדרגות שלא טרחנו לתקן ואם מישהו מעד עליה ושבר כתוצאה מכך את היד – הוא יכול להחליט שהוא תובע את הבניין כולו.

אותו אדם רוצה, ובצדק, לקבל את הפיצוי שמגיע לו, אך הבעיה היא שבבת אחת אנחנו נדרשים לשלם פיצויים גבוהים שכלל לא היינו מוכנים להם. חוששים מהמצב הזה ולא יודעים מה לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שהפתרון ברור ונגיש יותר מאי פעם, כי כל שעליכם לעשות זה ביטוח בית משותף.

כך בוחרים חברת ביטוח טובה

ביטוח מבנה משותף, כמו הרבה מאוד סוגים של ביטוחים אחרים, אתם יכולים לעשות היום בכל מקום שתרצו. בכל עיר בישראל לא חסרות חברות ביטוח שאליהן אתם יכולים לפנות ושמהן אתם יכולים לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות יותר או פחות. זה אומנם עלול להיות מעט מבלבל, אך מצד שני, זה גם אומר שיש בחירה ולכן יש אפשרויות שיכולות להיות טובות יותר מאחרות. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לבחור חברת ביטוח:

  • אפשר לעשות אצלה ביטוחים מסוגים שונים
  • שיכולה לתת לכם מענה בכל עת
  • שהמחירים אצלה נוחים
  • שהפוליסה אצלה מספיק נרחבת

כדאי לדבר עם מספר נציגים של כמה וכמה חברות ביטוח כי בצורה כזאת יהיה לכם פשוט יותר לבחור את החברה הנכונה מבחינתכם.

ביטוחים במחירים נוחים

רוצים לעשות ביטוח מבנה משותף ולדעת שלא שילמתם הון עתק? מחפשים את העסקה הכי טובה שתיתן לכם את הכיסוי הכי גבוה ברגע האמת? אם כך, אתם צודקים. להתפשר על ביטוח שאינו מספיק מקיף זו לא בחירה נכונה ולכן חשוב לברר לא רק כמה אתם משלמים, אלא גם כמה תקבלו ברגע האמת. כמו כן, לא תמיד בחירת חברת הביטוח שאצלה המחירים הם הנמוכים ביותר זו האופציה הכי טובה שיש, כי אם המחיר בא על חשבון המקצועיות והאמינות של החברה, זה לא מומלץ. שווה להשקיע בעניין הזה כי רק כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה בבניין שלכם, כי בכל מקרה תהיו מכוסים ותקבלו סיוע כלכלי.

 

למה לא לוותר על ביטוח בית משותף?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית