אגודה לתרבות הדיור ולשקט נפשי

אגודה לתרבות הדיור ולשקט נפשי

גרים בבניין משותף?  חשוב שתקראו את זה. כי גם אם יש לכם שכנים טובים, והוועד בית בסך הכל בסדר ולא חופר, ואין בעיות של אחזקה, אתם חשופים. כי אתם בטוח מעסיקים מישהו שמנקה לכם את חדר המדרגות ואת הלובי. ויש גם חברת גינון שאחראית על הנוי שמסביב לבניין אולי גם בתוך הבניין. ושי מעלית. ויש חניון. ויש גם צד ג'. כלומר, יש תחום שלם שאתם לא מודעים לו ושבגינו אתם כדיירים חשופית לתביעות.

למשל, אם אחד העובדים של חברת הגינון נפצע במהלך העבודה בחצר של הבניין שלכם כי נתקע בצינור שמלט מהקרקע, הוא יכול לתבוע אתכם. או אם המנקה החליקה בעת ניקוי הלובי, שברה את היד ומושבתת מעבודה לחודש, היא יכולה לתבוע אתכם על אובדן כושר עבודה. ואפילו אם אחד הילדים של אחד בדיירים, רץ לרכב בחניון, בטעות מעד בגלל בור קטן שנפער ברצפה ושבר את הרגל, גם פה ניתן לתבוע אתכם.

כשאנחנו אומרים "אתכם" הכווה לוועד הבית. ובדיוק בגלל זה יש את האגודה לתרבות הדיור. גוף עם ניסיון של שנים והתמחות בכל מה שקשור לניהול בתים משותפים. אם תקאו שוב את 2 פסקאות הפתיחה לעיל, תבינו שכדי לקבל שקט נפשי ולא להיות טרודים כל העת בתביעות כאלו ואחרות שנמצאות באוויר כל העת, האגודה לתרבות הדיור זה פתרון טוב. ההבדל בין זה שישי לכם ביטוח לוועד הבית ולזה שאין לכם זה בדיוק השקט הנפשי.

כיום, יש לא מעט בתים משותפים ששי להם חברות אחזקה. אלו בתורם דואגות לכל תחזוקת הבניין. בגלל דולף? מתקשרים לחברת האחזקה. הביוב נסתם? מתקשרים לחברת האחזקה. אבל מה קורה בסכסוך שכנים? פה שום חברת אחזקה לא תעזור. ובדיוק פה האגודה לתרבות הדיור בהחלט יכולה לסייע. שכן, לאגודה יש צוות מיומן של בוררים שמתמחים בניהול סכסוכי שכנים. כי בסופו של יום, מעבר לענייני ביטוח ואחזקה, שכנות טובה זה המפתח לחיים שלווים באמת. הרי אף אחד לא רוצה לגור עם שכנים שכל הזמן רבים, מסתכסכים, מפריעים ופוגעים אחד בשני.

תרבות דיור או תרבות רעה?

בישראל, כידוע, אף אחד לא רוצה לצאת פראייר. ולכן התפתחה לה, לצערנו, תרבות רעה של בחירה במחירים נמוכים מבלי לבחון לעומק את הפרטים. כך שיש מי שחוסך כמה שקלים בהעדפת חברת אחזקה על פני האגודה לתרבות הדיור או להיפך כי ה יותר זול, אבל הזול הזה עולה אחר כך ביוקר. לפני שסוגרים עם גורם כלשהו בנוגע לניהול של בניין משותף, חשוב לבחון היטב את האותיות הקטנות. מרכיב חשוב זה הביטוח.

כי ביום פקודה, כשצריך להפעיל את חברת הביטוח כדי לממן תיקון כלשהו בבניין, פתאום מגלים שיש השתתפות עצמית גבוה, שאין כיסוי מלא ושבעצם אין תמורה לאגרה. וכאן חשוב לנו להדגיש, כי לא משנה אם אתם עובדים עם האגודה לתרבות הדיור או עם חברת אחזקות או גם וגם, את הביטוח תשאירו לנו. או לכל הפחות תבדקו גם אצלנו.  כי חשוב לנו לוודא שלא יהיה בית משותף אחד בישראל שברגע האמת ימצא את עצמו בפני שוקת שבורה וחסר אונים. בעידן של חוסר וודאות ושינויים, חשוב לעשות את המקסימום כדי לסגור כמה שיותר פינות מתוך אחריות אל מול הבאות.

פנו אלינו עכשיו>>

אגודה לתרבות הדיור ולשקט נפשי אגודה לתרבות הדיור ולשקט נפשי

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות עבור ביטוח בניין משותף בהתאמה אישית